Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

I. PODMIOT ŚWIADCZĄCY USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Regulamin dotyczy świadczenia usług drogą elektroniczną przez Iwonę Gnach-Olejniczak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: UNIDENT UNION I&II Iwona Gnach-Olejniczak pod adresem: ul. Kochanowskiego 20 lokal CD, 51-601 Wrocław, NIP: 8991066730, REGON: 890537707 („UNIDENT UNION”) oraz jej pracowników i współpracowników.

II. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. UNIDENT UNION świadczy drogą elektroniczną usługi w postaci świadczeń zdrowotnych w zakresie chorób zębów, jamy ustnej, części twarzowej czaszki oraz okolic przyległych. Usługi polegają na wstępnej analizie zgłoszonego przez Klienta problemu oraz załączonych przez Klienta zdjęć i przygotowaniu szczegółowego planu leczenia („Usługi”).
  2. Usługi świadczone przez UNIDENT UNION drogą elektroniczną stanowią wyłącznie analizę zgłoszonego przez Klienta problemu. Rozpoczęcie leczenia wymaga wizyty Klienta w klinice prowadzonej przez UNIDENT UNION w celu przeprowadzenia szczegółowych badań przez lekarza dentystę.

III. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Usługi są świadczone wyłącznie osobom, które spełniają następujące warunki („Klienci”):
    • mają ukończone 16 lat,
    • zapoznały się z informacjami dostępnymi na stronie internetowej www.unidentunion.pl w zakładce „RODO”,
    • wyraziły zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie w ramach konsultacji on-line,
    • prawidłowo wypełniły i przesłały formularz kontaktowy za pośrednictwem strony internetowej www.unidentunion.pl (zakładka „KONSULTACJA ONLINE”).
  2. Do współpracy z systemem informatycznym przeznaczonym do świadczenia Usług niezbędny jest dostęp do urządzenia posiadającego połączenie z Internetem oraz do skrzynki e-mail.
  3. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym za pośrednictwem systemu teleinformatycznego przeznaczonego do świadczenia Usług, w szczególności które mogłyby naruszyć prawa osób trzecich (np. w postaci przesłania danych osób trzecich bez ich zgody).

IV. UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Z momentem otrzymania przez UNIDENT UNION przesłanego przez Klienta prawidłowo wypełnionego formularza kontaktowego za pośrednictwem strony internetowej www.unidentunion.pl (zakładka „KONSULTACJA ONLINE”) dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy UNIDENT UNION a Klientem mającej za przedmiot świadczenie Usług drogą elektroniczną zgodnie z niniejszym Regulaminem („Umowa”).
  2. Usługi świadczone są nieodpłatnie.
  3. Umowa ulega rozwiązaniu:
    • z upływem 7 dni od dnia otrzymania przez UNIDENT UNION przesłanego przez Klienta prawidłowo wypełnionego formularza kontaktowego (rozwiązanie Umowy nie wymaga dodatkowych oświadczeń ze strony Klienta) lub
    • z chwilą otrzymania oświadczenia Klienta, z którego wynika, że nie życzy sobie świadczenia na jego rzecz Usług, przesłanego drogą elektroniczną lub złożonego w inny sposób z zachowaniem formy dokumentowej.
  4. UNIDENT UNION nie ponosi odpowiedzialności za:
    • podanie przez Klienta nieprawdziwych, błędnych lub niekompletnych informacji,
    • błędy w transmisji danych, w szczególności spowodowane awarią systemów teleinformatycznych, telekomunikacyjnych, zasilania oraz wynikające z przyczyn leżących po stronie zewnętrznego operatora zapewniającego transmisje danych,
    • brak dostępu do systemu informatycznego przeznaczonego do świadczenia Usług z przyczyn niezależnych od UNIDENT UNION

V. REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo składania reklamacji dotyczących Usług lub Umowy.
  2. Reklamacje mogą być składane w formie:
    • pisemnej – złożonej osobiście w siedzibie UNIDENT UNION albo wysłanej na adres siedziby UNIDENT UNION,
    • elektronicznej – wysłanej na adres email: biuro@unidentunion.com.
  3. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:
    • dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko) oraz dane kontaktowe: adres korespondencyjny lub adres email,
    • określenie Usługi lub Umowy, której dotyczy reklamacja,
    • opis problemu będącego przyczyną reklamacji,
    • żądanie Klienta w zakresie oczekiwanego sposobu rozpatrzenia reklamacji,
    • określenie sposobu, w jaki Klient chce uzyskać odpowiedź na reklamację,
    • podpis – w przypadku składania reklamacji drogą pisemną.
  4. Reklamacje nie pozwalające na identyfikację Klienta nie będą rozpatrywane.
  5. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez UNIDENT UNION.
  6. W przypadku, gdy do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będą dodatkowe informacje, UNIDENT UNION może zwrócić się do Klienta o ich udzielenie. Odmowa udzielenia przez Klienta niezbędnych informacji może skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.

VI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. W celu świadczenia Usług oraz w celu rozpatrywania reklamacji UNIDENT UNION przetwarza dane osobowe podane przez Klienta.
  2. Administratorem danych osobowych jest Iwona Gnach-Olejniczak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: UNIDENT UNION I&II Iwona Gnach-Olejniczak pod adresem: ul. Kochanowskiego 20 lokal CD, 51-601 Wrocław, NIP: 8991066730, REGON: 890537707.
  3. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej www.unidentunion.pl w zakładce „RODO”.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem [1.01.2019].
  2. UNIDENT UNION ma prawo zmiany regulaminu w dowolnym czasie.
  3. Zmieniony regulamin zostanie opublikowany na stronie internetowej www.unidentunion.pl. Niezależnie od powyższego, UNIDENT UNION poinformuje o każdorazowej zmianie regulaminu Klientów, z którymi łączy go Umowa.
  4. Regulamin w nowym brzmieniu jest wiążący w stosunku do nowych Klientów oraz obecnych Klientów, którzy nie zrezygnują z Usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie regulaminu.